tgcaizg 20 haftalık hamileliğimde düşük riskimin olduğunu söylediler . Arada pembe akıntı veya kanama gibi geliyor . Bebeğimin hareketlerini çok çok az hissediyorum bazen de hissetmiyorum normal midir ? Başına gelen var mı