Baliimsid aşkım valla ben şehir dışında yaptırmak zorunda kaldım bide Allah affetsin ama 2 düşük oldu dedim belki 1 deseydim yapmazlardı kürtaj yapan doktor gerek yok dedi ama anlamıyorum belki en başından yaptırıp öğrenmek 2-3 kayıp yaşamayı engelleyecek ne gerek var onları yaşamaya ilkinde bakıp tedbir almak varken bide kan veriyorsun sadece bu kadar basitken zorlaştırmaları çok saçma