gozde91  Üstteki Predictor alttaki nimo erken gebelik testi bat 28. İki gün öncede Predictor erken gebelik testi yapmıştım yine silik çıkmıştı kafam karıştı 🤔 yorumlarınızı bekliyorum 🙏
senatss gozde91 prodoctorla öğrendim ben gebeliğimi var gibi duruyor bi kan ver istersen herşey gönlünce olsun Bu arada 2 günde bir ben hamikr olduğum halde test yaptım o çok zor koyulaşıypr
aybuke__ gozde91 benim testim de ilk öğrendim zaman böyleydi hemen gidip kan vermiştim simdi 11.haftadayız Allahım gönlüne göre versin inşallah 🤍
cansuilkhun Her testin hassasiyeti farklıdır canım hamilesin gibi gözüküyor en iyisi kan testiyle kesinleştirmek bence hayırlı olsun şimdiden ☺️
gozde91 cansuilkhun evet kan testi içinde adet günümü bekleyeyim en iyisi insan o kadar heyecan yapıyor ki hem umutlanmak istemiyorum hem de içim içimi yiyor 🙈
gozde91 senatss ay öyle mi diyorsunuz 😊 bende bilerek iki farklı marka aldım ikisinde de hata olmaz sanırım 😀
gozde91 aybuke__ sizde mi adet gününüzden erken yapmıştınız peki. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏
senatss Bir müddet idrar testiyle takip eğitim dedim ama hep silik çıktı beta baya yükseldi de öyle koyuydu bi kan ver haber et vize de inşallah hakkında hayırlısı olsun
senatss aybuke__ ahh ahh birde beni görseydin her gün yapıyordum hamilr olduğum halde kese görene kadar betam yükseldi halde iyice koyu göreyim diye yine yapardım
aybuke__ Engel yani burdakiler hangi aralıkta hiç hatırlamıyorum ama nerdeyse her gün sabah yapmıştım ilk idrar daha belirgin olur denmişti