nurmltli61 ben biooil kullanıyorum 35+5 im. Hiç çatlak yok ama genetik deniliyor, doğrudur. Yani yağa maga fazla bağlamamak.lazm ama kuruduysa yani kasiniyorsa çatlaklar artar bunu nemlendirmek lazım. Bu da illa bilindik krem vs olmak zoeunda değil. Hindistan cevizi yağı bile iş görür. Maksat nemli kalsın. Kasimaya gelince bende at kılı fircasi var. Ara ara bacak arkam için kullanırdım eskiden, kan akisim hizlansin diye. Onunla kasıyorum, hem o kaşıntı hissi gidiyor hem de zerre çizik, iz vs bırakmıyor çünkü gerçek at kılı olduhundan yumuşak. Bebiş saçları için at kılı tarağı da aynı işi görür,.ben civilden almıştım taragini. eğer siz de aldiysaniz bebişten önce siftahi siz yapablrsnz 😂