Beyzahamarat72 selam ben 24 haftada detaylı usg yaptırdım kalpte parlaklık gpzuktu suan 27 haftadayım bugun gittim hala devam edıyodu kalpteki parlaklık doktor down sendrom olabılır dedi basına gelen varmı hiç?
Gunduzanne Beyzahamarat72 fetal dna yaptırırsanız kesin sonuç alırsınız. Kimi bebekte ilerleyen haftalarda kapanıyor
Ecemom_ Beyzahamarat72 20+4 te detaylıda görüldü parlaklık. Down sendromu demiyorum ama downun bir belirteci dedi başka eşlik eden rahatsızlık var mı diye bakmak için 24+1 de perinatolojiye gittim parlaklık hâlâ vardı ve başka bir sorun yoktu çok şükür. 1 ay sonra yeniden kontrolüm var takip edilecek artık sadece. Kaybolabilir de kaybolmayabilir de bekleyip görücez
Ervaidil Beyzahamarat72 kalpte parlaklık başlı başına değil perinatoloji doktorum da kendi doktorum da korkulacak birşey değil içini rahat tut ense kalınlığı burun kalınlığı herşey normal dedi Allahım hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin
Beyzahamarat72 Ecemom_ insallah kaybolur bebegınız erkek mi genelde erkek bebeklerde gpzukuyormus bidakı ay gtgnzde görmezsiniz insallah sizde bende🥲
Ecemom_ Beyzahamarat72 inşallah geçer tek duam gerçekten bebeğim sağlıklı olsun. İnsanın evladı söz konusu olunca hayattaki tüm dertler boş geliyor. Kız bebeğim
Beyzahamarat72 Ecemom_ aynen öyle Allah yardımcımız olsun sağlıklı hayırlı bı sekılde dogum yaparız inşallah
Ecemom_ Ness54 geçen cuma gittim ama tam bakılamadı bebeğin pozisyonu nedeniyle. Bu cuma tekrardan gidicem umarım geçmiştir