Zehrftma benim 36 dan beri baş aşağı pozisyonda ama dün 40. Hafta kontrolümde başının tam olarak kanala girdiğini söyledi doktorum ama sancım ağrım yok nişanım gelmedi normal doğum istediğim için doktorumda 1 ocağa kadar bekleyebiliriz dedi bekliyorum bende artık