Bende yaptırmak istemedim aslında sonuç olarak anne ile alakalı bir durum ve çevremdeki bazı kişilerin çocuklarında diyabet vb sıkıntılar çıkmış. Araştırılma yok bu konu hakkında ama içim el vermedi , bebeğin pankreas tı oluşmamış ona yüklemek istemedim açıkçası . Farklı şekillerde şekerin ölçümü var dedi doktor hayırlısı olsun