Eco12 Evet arada oluyo benim .Bağırsaklardan kaynaklanıyor bence .Sonrasında lavaboya gidince rahatlatıyo insanı .Dayanılmayacak gibiyse o başka tabii.
Gunduzanne Girlmom benim sorun midedeymiş canım bi şurup verdi geçti ara ara yine oluyo da içiyorum ondan