Son kontrole kadar amniyon sıvısı gayet iyiydi. 38 hf kontrolde doktor sıvının bir miktar arttığını söyledi. Şeker yükleme testi normal, detaylı usg normal. Doktor çok su içmeye bağladı ve önemsemedi. Benim kafama takıldı bu konu aynı sorunu yaşayan kimse oldu mu doktorunuzun yorumu neydi ve süreç nasıl ilerledi