Kızlar selam. 2-3 gün önce düşük kanamam bitti. Hala beta sıfırlanmamış olabilir. Ama normalde betam yüksekken bile pik olmuyordu LH testi bende. Dün de yaptım koyu göstermişti. Bugün daha da koyu. Normalde 30-35 günde bir regl oluyorum ve geç yumurtluyorum. Sizce değerlendirmeli miyim? Betamın cumaya kadar sıfırlanacağını söylemişti doktorum. Ama değerlendirmeli miyim bilemiyorum. Kimyasal gebelik idi. Testin görselini yükledim.
