Dilekediz benim kesem aynı haftalarda çok uzun ve inceydi biz de kalp atışı duymuştuk aynı şekilde doktor düşük riski var takip edelim dedi, progestan hap başlamıştı 10 gün sonra gel demişti gittiğimde 8. haftada düzelmişti kese bebişte gayet sağlıklıydı. şuan 15. haftadayız. ben o düşük riski var dediği dönemde 10 gün boyunca çok dikkat ettim genelde istirahat ettim iş yapmamaya çalıştım ayağının altına yastık koyup uzananlar da var yani bu yaptıklarımın ne kadar etkisi oldu bilmiyorum ama bu şekilde geçirdim süreci düzelir inşallah sizin de keseniz🙏🏻 bende çok araştırdım o zaman buralarda benzer hikayeler var genellikle olumlu devam etmiş