sedakiz Bugün 12+4 olduk. Fetal dna da herşey normal geldi. Muayeneye gittik ense kalınlığı yüksek diyolar. Burun kemiği , kalp vs hiçbir sıkıntısı yok sadece ense kalınlığı. Böyle bişey başına gelen var mı
Nilayy95 sedakiz fetal dna %99 doğru sonuç veriyor zaten canım eğer onda problem çıkmadıysa canını kesinlikle sıkma.
Nilayy95 sedakiz zaten bugün ben gittim burun kemiğini gördü doktor . Burun kemiğini görmemiz çok iyi bir şey down sendromlu riskini azaltır dedi. Senin oda görünmüş canını sıkma lütfen bebeğin stres yaşamasın 🌸 herşey güzel olacak annesi
edasaribek sedakiz benim ilk cocugumun ense kalinligi cikmisti detaylidada cikmisti aminyosentez falan yaptrdim temiz geldi simdiki aklim olsa hic kendimi sıkıntıya sokmazdm simdiki gebeligimdede elini acmiyor ve ensesi kalin diyorlar bu sefer hic bise yaptrmadim bakalim doguma 18gun kaldi icim rahat
2baby1cat sedakiz fetal dna kesin sonuç veriyor. Diğerlerini boşuna kafaya takmayın. Vücut yapısıyla alakalı da olabiliyor içiniz rahat olsun bence.
Belkiseyma Canım benim yeğenimde de dediler ense kalınlığı diye doktor doktor gezdiler. Şimdi iki yaşında maşallah yaşıtlarına göre de çok zeki ama boyun mesafesi kısa çocuğun vücut yapısıyla alakalı olabiliyor bazen. Zaten 2.99 da çok risk diyorlar bildiğim kadarıyla inşallah sağlıkla kucağına alırsın
sedakiz Belkiseyma bizide doktordan doktora yönlendirdiler bugğn bulamadık ama perinatolojiye gidicez bakalım
Aslaninannesi_ Ensesi kalın çıktığı zaman zaten sonuç almak için fetal dna yapılır . O yüzden sorun yoktur merak etmeyin
sedakiz Aslaninannesi_ ense kalınlığı çıktı 10. Haftada. Fetal dna yaptırdık. Sonuölar temiz geldi. 12. Haftadayız tekrar kontrole gittik. Daha da artmış ense kalınlığı. Cvs işlemi önerdi perinatolojiye gidicez :(
sedakiz Nilayy95 insallah ya fetal dna guzel sinuc gelince sevinmistim mutlu gittum ama yine ense kalinligini soyledi. Burun kemigi falan hersey normal
sedakiz edasaribek umarim bebislerimizi saglikli ve saglikla kucagimiza aliriz. Tum dualarim o yonde 🙏🏻 bizede cvs onerdi
Dduman sedakiz down riski yüksek çıkması nedeniyle amniyosentez yaptırdım yani ense kalınlığı çok normal olmasına rağmen ben bunları yaşadım hiç korkmayın
sedakiz Tubishhhlinaaa evet göründüm . Ense kalınlığı dışında bir sorun yok dedi ama cvs işlemi için başka bir perinatolojiye gidicem