Kızlar kısaca özet geçeceğim postlarımda da var
8 aralık regli olmam gerekiyordu ben geciktim 13 aralıkta pembelik ve kahve damlalar gördüm 2 güncük sürdü. Asla regli olmadım yerleşme sandım. Tüm idrarlar negatifti. 21 aralıkta Bende dayanamadım kan verdim. Negatif geldi. Hala regli olamadım. Hep gecikirdim ama bu kadar olmazdı. Artı beyaz akıntım var süt gibi koku yok. Regli olcakmışım belirtim yok. Ovüye baslıcaktım bu ay bitsin reglim diyordum onuda erteledim. Sorum şu ovü yapsam mı regli görmeden yumurtlama görmem dimi? Doktora gitsem mi beklesem mi? Söktürücü içemiyorum ne olur ne olmaz diye. Vs vs ay kızlar ben ne yapayım ya bisi diyin şu kızçenize. Yaş 29 bu arada ilk bebiş olcak olduğunda. Uzattım kusura bakmayın