İlk gebe kaldığımda kanıma bakıldı normal değerin çok az altındaydı virgül altında ama doktor yine de daha yüksek seviyelerde seyretmeli demir hamile olduğun için dedi. Bir sürü demir multivitamin takviyeleri kullanıyorum ama kanda sürekli aynı seviyede çıkıyor ısrarla. O kadar vitamin almamıza rağmen neden değerler aynı seyrediyor