semi29_ Senamstf yine de 2 güne bir birkaç defa kan verip takibini yapın sonra 1 2 haftaya hastaneye gidebilirsiniz hayırlı olsun 🌸
Senamstf semi29_ Evet doktor cuma günü tekrar kan istedi ama değer kaç olana kadar böyle vermemiz gerekiyor acaba 🥹 çok teşekkür ederim 🥹🥰🥰
semi29_ Senamstf birkaç defa daha verip düzenli artışı görseniz yeter bence sonra beklersiniz muayene için sürekli de kan vermek zaten akıllıca değil erken öğrenince insanın sabrı kalmaz burda çok gördüm boş yere stres olmasın 🌸