Hilal_2302 bende 3 kayıp sonrası yaptırdım, 2 heterozigot 1 homozigot mutasyon vardı. 1 tane sağlıklı oğlum var çok şükür, oğluma hamile kalmadan 1 ay önce coraspirin kullanmaya başladım, 4 haftalıkken öğrendim hemen iğne de yapmaya başladkö. Şu an tekrar gebeyim, coraspirin kullanmıyordum, gebelşk testi pozitif çıkınca hemen kullanmaya başladım, doktor keseyş görünce iğne de başlattı, inşallah bu gebeliğim de sağlıkla ilerler. Büyük ihtimalle siz de coraspirin ve iğne kullanırsınız. Homozigotlarda değil de heterozigotlarda pıhtılaşma yatkınlığı daha çok oluyormuş