Kızlar merhaba herkese🌸En son 12 aralıkta doktora gittim 4+5’de keseyi gördük kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi doktor pazartesi günü gidicem ama iki gündür içimde bi endişe var iyi mi sağlıklı mı kalp atışı duyulacak mı diye sürekli düşünüyorum normal mi 🥺