Busra_47 Yaprakunallar şöyle normalde benim 19 kasımda adet oldum temizlendim5 gün sonra tekrar adet oldum 1 hafta sürdü oda o yüzden ilk adetime göre mi yoksa sonraki regle göre hesaplıyım bilemedim
sedakyhn Busra_47 var canım bizimki 11.9 çıkmıştı 1 hafta sonra tekrar kan ver değerin yukselmis mi diye
aksakallardan Çok ilginç ilk defa referans aralığını 25 veren bir hastane görüyorum 🤔 genelde 0ile 5 arası negatiftir bence hamilesiniz
edavecrt aksakallardan 0-5 arası negatif 5-30 arası ihtimal 30-60 arası da erken gebelik oluyor 60 ı geçince iki katı artış beklemeye başlıyorlar o yüzden referansı farklı olabilir büyük ihtimalle gebelik var ama referansı yüksek olduğu için bir kaç gün sonra tekrarlaması lazım
LionsMom Referans aralığında olduğu için bence negatif her hastanenin referans aralığı farklı referans aralığından yüksek olması gerekirdi
Mom6535 LionsMom hayır her hastanenin referansı farklı ama beş üstü gebelik sayılır suan şüpheli artıp artmıyacagı 25 üstü zaten net pozitif sayılıyor gebelik var hanımefendide sadece referansı yüksek hastanenin
buse76 Busra_47 0-5 arası olsaydı hastanenin değeri pozitifti ama negatif canım degerin çünkü verdiğin hastanede referans aralığı 25 25 altı negatif yani bunun için 2 gün sonra tekrar ver eğer Gine böyle çıkarsa negatiftir