ecrinkusum Ben miniğimi en son 15 haftalıkken gördüm şimdi 21 haftalık olduk renkli ultrasonla ilk kez görücem o kadar heycanlıyım ki 🤭 yarın görüşü olan başka kimler var 💕🌼
babyandmomy__ ecrinkusum ay bende en son 16 haftalıkken görmüştüm yarın 23+0 olacak detaylı da göreceğim Yüzünü ilk defa göreceğiz çok heyecanlıyım 😍😍 Bu arada tetanoz aşısı oldunuz mu
Baby_B Merve_kucuk haftaya cuma gorucex insallah biz😀 27+4 deyiiz En son 24 te gordum Sehir disina cikmadan muayene olmak icin haftaya gidicem
ecrinkusum babyandmomy__ insan merak ediyor ister istemez 😂 acaba giderken bişe yapmamız lazım mı yüzünü göstersin diye 🤭
Ayca123 Bana zaman geçmiyor en son 9 aralıkta gördüm ama sürekli iyi mi diye içim içimi yiyo kendimi alamıyorum düşünmekten :/