Benim de o haftalarda aynı gerginlik oluluyordu . Patalayacak gibi resmen şunu farkettim gaz yapıcı şeyler yediğimde çok yemek yediğimde geç yemek yediğimde oluyordu . Sanki 9 aylık gibi de oluyordu . Bunları düzene sokunca rahatladım . Ama bende durum buydu şimdi herkesin hamileliği farklı doktora gittiğinde danışabilirsin ya da vücudunu takip edebilirsin