Bhrbb Merhaba kızlar, 7+4 teyim henüz ama çok sık acıkıyorum sürekli yemek yemek istiyorum. Sabahları uyanır uyanmaz bir şeyler yemezsem midem bulanıyor. Üstelik zayıf bir fiziğe sahibim ilk haftalarda bu kadar acıkmak normal mi
Baby_B Bhrbb ben 7-14 hafta arasinda gunde 5 kere kusuyordummm… Suan 7.aydayiz 3.trimester cok istahli geciyor.O aylarda kilo almamaya calisin derim🥰
Sahra25 Bhrbb bende öyleyim günde tek öğün yerdim ve yemek aramazdım şimdi ağzım durmuyor sabahın 5 inde uykudan uyanıp açım dedim yani bu kadar olmaz ☺️
Kasimpatii Bhrbb bizim haftamız aynı bende şimdiden 4 kilo aldım zaten kilo almaya çok yatkınım. İştahım çok açık 😓
Donaldvetomris Bhrbb geçmiyor malesef hiç bulantım olmadı 21. Haftamdayım göbeğim çıkmasa asla hamileyim demem o derece normalde kahvaltıyı uyandıktan sonra 3 4 saat sonra yapan insandım ama şimdi hemen yapmak istiyorum acıkıyorum akşam yemeğin de sanki 3 gün bir şey yememiş gibi aç oturuyorum masaya 😅😅
Kbr-cnbrc @Bhrbb bende 7 haftalık hamileyim sürekli acıkıyorum kilo almamak içinde çok yememeye calışıyorum ama cok zor oluyor gerçekten kuruyemiş ve meyveyle geçistir ben öyle yapıyorum