Gunellka bende çok dikkat ederim ama hamilelikte çok oluyormuş enfeksiyon 7. Haftamdan beri geçmek bilmeyen bir durum oldu bende antibiyotik de kullandım bana misin demiyor yine tekrarlıyor enfeksiyon yüksek çıkmasa bakteri yüksek çıkıyor bu sefer 21. Haftamdayim hala ara ara yanmalarım devam ediyor malesef