hicimm bende tam alıcaktım sonra vazgeçtim,geçende bi post açılmıştı bu konuyla ilgili epeyce yararlı bilgiler vardı,daha 30.haftadayım kilomu tam kestiremedim bedenimdende emin olamadım,bide yamuna korse yıkama vs yapamıyormuşuz,sonuçta terleme olucak ne kadar silsemde kurutsamda rahat edemeyeceğimi düşündüğüm için almaktan vazgeçtim..