Hanımlar benim pihtilasma sorunum varmış bazı genlerimde tıbbi genetik sonucumu aldım sonra doktor beni hematolojiye yönlendirdi orada da tahliller yapıldı D-Dimer testi 2500 civarı çıkmış bu durumu yaşayanlar var mı günlük hayatta da kan sulandırıcı kullanmam gerekir mi acaba