Delianne Kızlar 36. Haftadayım bebeğimin hala ismi yok😒 Eşim Ülkü istiyor çok fazla ama ben ısınamıyorum isme sonra Eylül dedi... ben daha farklı isimler istiyorum kısa ve naif ama bulamıyorum ya anlamı kötü oluyor ya dinimizce kabul görmüyor... bana fikir verebilir misiniz🌸🌸🙏🏻
Reykzy Benm kız kardeşimin ismi eylül eylülde doğdogu için bence çok güzel bir isim banada doktor ilk kız demişti rüya,alin yada mirel koyucaktım hepsi de güzel bence :)
YavrumAnnem Asya ismini seviyorum ben. Bizde erkekte karar veremedik Emir Asaf düşünüyoruz ama pekte emin değilim
2_bebeli Grycaglar aynen Elizan ismini bende çok beğeniyorum.. Ama eşim Kız olursa Elif düşünüyor illa..
MerveBeyza Biz kizim dogdu üç gün sonra ismini koyduk. ismi defne oldu. kaynananin ismini koymamak icin mücadele verdim o yüzden şükür onun ismini koymadik :)
GizAy Delianne isranur. Hafsa Zümra Mina Tuğsem Amine Betül Eslem Ahsen Mihrimah bunlarin hepsinin anlami guzel ve dinimizde de anlamli cnm