Sila11ela14 7+2 bugün kalp atışı için gidecem dua edin kızlar insallah duyarım çok heyecanlıyım bu arada 3. Gebeliğim ve 35 yaş
obiranne3 Sila11ela14 hadi inşaAllah😍 sağlıkla gelsiin, duyunca yazarmısıın😍 bende tam 7+6 da gidicem duyarmıyım diye düşünüyodum
Sila11ela14 obiranne3 cnm gittim malesef bebek görülmüyor dedi 7+ 5 çıktı doktor olumsuz bisey demedi ama hatta kesen sağlıklı gözüküyor dedi bilmiyorum tedirginim