Sare088 düşük için kullanımı da kanama olduğunda bebeğin düşmesini engellemek için, yine aynı mantık aslında eğer sağlıklıysa vücut atmasın tutunsun diye. Sağlıksızsa progestan da fayda etmiyor bir yerde, vücut istemiyor.
O kadar çok doktorlarda vakit geçirdim ki her şeyi tek tek sorup öğrenmiştim tüm tüp bebek doktorlarımdan.
Sizinki de tutunur inşallah yeni yılda bebeğinizle olursunuz 🌸