Aynısını yaşıyorum maalesef araştırmalarıma göre azelaik asit kullanabiliyormuşuz gebelikte ama yine muhakkak doktorunuza danışın, ben kullanıyorum sanki biraz daha sakinleşti yüzüm. Jelle yıkıyorum, yastık kılıfını daha sık değiştiriyorum, elimi yüzüme çok götürmemeye çalışıyorum; belki yardımcı olurum diye anlatıyorum:) nemlendiriyorum bolca, yani daha da çıkarsa artık canı sağolsun😂