Esmasin Çatlatma iğnesi 14. Gün test sizce var mı erken mi yaptım iğnenin etkisi mi çok hafif görüyorum sanki bat30 Aralık lütfen yorumlayın
mystery94 Esmasin canım benim de 14. günüm ama hayalet çizgi var da çok flaşla falan bakınca belli oluyor sence hamile miyimdir sarı akıntı geliyor gögüs ucum ağrıyor kasık ağrım var
Esmasin G-l-y iğnenin etkisi olabilir mi acaba ? Önceki gebeliğimde de bu şekilde öğrenmiştim ama kimyasal olmuştu korkuyorum testide korka korka yaptım. İnşallah vardır ya 🙏🏻
G-l-y Esmasin Ama sen yinede hiç stres etmeden adet tarihini bekle bence canım bırak geçsin bir kaç gün sonra yine tes yaparsin