Hatice4136 Arkadaşlar bişey soracaktım ben 30 aralıkta ürolojiye gidecez eşimle sperm testi için 3, 4 (ilişki olursa ) olmasa 6 günlük sperm testi alır mı ?
Esra-135 Hatice4136 Yanlış hatırlamıyorsam 3-4 günlük perhiz yapmasını söylemişti doktor zaten size gün veriyor bu tarihte gel test ver diye . Ertesi gün sonucunun çıktığını söylemişti.
Neboss Hatice4136 canım 5 gün ve üzerinde oldugun zaman almıyorlar şu kadar gün cinsel perhizle gel diye geri gönderiyorlar ama siz perhize uyupta giderseniz o gün alırlar. Bize şöyle örnek verdiler cuma günü birliktelik olursa salı günü test için gel denilmişti eşime
Serap09 Hatice4136 6 günlük vereceğiniz sperm doğru sonuç olmaz bayat olur doktorumuz 3.5 günlük istiyordu 30 aralıkta gidecekseniz mesela 26 son ilişki olmalı gibi düşünebiliriz
Hatice4136 Esra-135 biz önceden gittim doktora fakat 13gün olmuştu biz birlikte olmamıştık o zamana kadar hem regli hemde rahim filmi çektirdim bide bunun sperm tahlili olacak diye bekledik bayağı bu ayın 30unda gidip tahlil verecez
Hatice4136 Neboss cuma günü sabahtan doktora gideceğim kan vereceğim bide ilişkiye girme dedi doktorum ondan cumaya kadar girmicemmm ama akşamına yapmayı düşünüyorum