tatlibebegim_ Kuzenim için soruyorum adetine 12 gün var Freely marka daha önce bu testi kullanıp doğru çıkan var mı?
Yazmelegi_ tatlibebegim_ kimisinde dogru çıkarıyor kimisinde yanlış ama 12 gün o test icin erken bence en az 6 gun kala yapilmasi dhaa dogru en iyisi kan versin hem aklı kalmaz 🌸
Mom6535 tatlibebegim_ 12 gün çok erken bir dönem canım ama çok erken yumurtlama yaşamış da olabilirsin yarın tekrar dene güven olmuyor çünkü bu dönemde niye gebelik testi yaptı onu da bilmiyorum çok erken bir dönem
Mom6535 tatlibebegim_ bu dönemde niye yapmış bilmiyorum diye yazdım canım çok erken bir dönem yine de belli olmaz ❤️🫶
Deletedmom_984 Yumurtlama olali daha 2 gun olmustur ya da daha olmamistir nasil dogru olsun 12 gun varken test yapilmaz regl tarihinden 4 gun once cikar en fazla o da