Ss4 İşteyken kaç kere sağıyorsunuz süt yoksa toz sütmü veriyorsunuz? Nasıl yapıyorsubuz beslenme işini bebişin? Benm günde bir biberon ancak cıkıyır sagınca geri kalan toz süt :(