Haticemre21 Bulutseveer Evet ben de merak ediyorum dün doktorum birkaç isim önerdi Ali bey de vardı içlerinde giden varsa yardımcı olurlarsa sevinirim 🙏
Bulutseveer Haticemre21 gidecekseniz randevusu baya doluydu 21 Ocak dediler yanlış hatırlamıyorsam benim için çok geç oluyor mesela.. bir arayın zamanınız varsa
Haticemre21 Bulutseveer benim 20 21 haftam Ocak sonlarına doğru Ben de bir arayayım o zaman dolmadan fiyatı hakkında bilgi edindiniz mi ya Ben de arayacağım şimdiden her yeri ama daha erken diyorum ama bu kadar erken de doluyorsa aramak lazım
Bulutseveer Haticemre21 bir çok doktor aradım ben de ama sanırım nakit 5000 dediler evet ona gidecekseniz en erken randevusu 21 ocaktı yanlış hatırlamıyorsam aynı anda iki doktoru aradım birininki 7 ocaktı müsaitliği en erken o yüzden tam emin olamadım sizi yanıltmayayım
Minik_kuzularim Ben ilk hamileligimde gitmiştim çok güzel bakıyor baya uzun sürüyor tavsiye ederim bu sefer ücreti biraz yüksek geldiği için gitmek istemedim