Günaydın kızlar size bir şey soracağım bugün tam 16 haftalık olduk ilk gebeliğim bazen tam kasıklarımın orası taş gibi oluyor ortası yani bebeğin olduğu yer galiba bazen taş gibi oluyor sonra yarım saat sonra düzeliyor böyle kendiliğinden acaba bu neden olur