zeynephazalnisa dogumdan sonra müsait olursam yazarım burdan dogum hikayesi bende 😂 kısmet artık yaa özelde dogum yapıp özel muamele bekleyenler bile bir sürü sorun yaşıyo en azından devletin kullandıgı malzemeleri 1.kalite yeni yogum bakım ünüteside açıldı zaten dogum bölümüde 2 yıl filan oldu yanlış hatırlamıyosam hemşireleride şikayet ederim