Kızlar bu durum yalancı sancimi nedir bilmiyorum doğum sadece sancıyla başlayarak mi anlarız onuda bilmiyorum şimdi şöyle sağ kasıkta da iki gündür agri var üstüne geceleri adet sancısı gibi gelip gidiyor bebek baş aşağı ve aşırı baskı var aşağı bölgemde mide bulantısı hafiften var kusmalik değil ve aşırı kendimi yorgun hissediyorum bunlar normal mi doktorum bana 35 hafta gel dedi ve doğum tahminen neye göre hesaplanacak bilmiyorum bu durumu yaşayan varmı sizce Ocak sonu Şubat başı diye düşünüyorum doğumu ama ne zaman gelmek isterse tabi