staRmama Kızlar annemin geçen sene yaptığı konservelerden bazıları kaldı. kabak, patlıcan ve domates konservesi var. Sizce bozulmuş mudur? Bu senekiler değil geçen seneden kalma.
Btl066611 staRmama canım ben geçen sene çok yaptım bu senede yiyorum hava almadığı sürece hiç bir sıkıntı olmuyor keyifle tüketiyorum
User658383839 staRmama annem bu sene yapmıştı. Kendi evime getirene kadar valiizin içinde birbirine değerek kapakları gevşeyip hava almış 🥲 tabi belli etti hemen kendini küflenmis üstü hep Kapağından eminseniz birşey olmaz bence🙂
staRmama User658383839 evet kuzum kayınvalidemin verdiklerinden bazıları öyle olmuştu, kapağı şiştiyse zaten direkt bozulmuştur ama internette ömrü 6 ay deyince bende danışmak istedim yoksa annem 2 yıl kullanılır dedi
crazyymom staRmama tadindan anlarsınız benimde geçen yıldan bi kavanoz kalmıştı açıp baktım gayet taze duruyor kullandım hava almamış ise sıkıntı yoktur zaten koku ve görüntüden anlarsınız tatmadan önce