Edoss123 Ben köyde oturuyorum. Köyde var bizim. Komşularda dediler hamilesin gitme diye. Çocukta iz kalabilirmiş. Daha önce başkalarının bebeklerinde leke gibi iz olmuş. Bilemedim cidden:)
Bnguuu_102 nurmltli61 aman gitmeyin çarpılırsınız 🤣🤣 ne alaka allah aşkına ne uyduracaklarını şaşırdılar artık 😀
Kub26 nurmltli61 benim gittiğim bi türbenin kapısında yazıyordu hamileler girmesin diye bende o zaman öğrendim ama sebebini bilmiyorum