inci2019 33+5 haftadayım Rahim ağzı 30mm çıkdı. Böyle olup 38 haftaya çatan oldumu?ciyer gelişdirici vurupda bu haftalarda doğum yapıb bebeği küveyse düşmeyen oldumu?
Seherkarakoc inci2019 30mm düşük değil ki 30 un altına düştüğünde progestan veriyolar. Benim ilk zamanlar 29 mm di. 1 ay progestan kullandım 44 e çıktı. Şuan 31+6 haftaligiz 2 haftadır kullanmıyorum en son gitmemde 35 mm bizim için yeterli demişti.
Fatmert inci2019 Benim 28. Haftada 8 mmdi 4 gün hastanede yattım hastaneye yatışım yapılmadan önce ciğer geliştirici iğne yapılmıştı şuan 33 haftalığız bugün doktora gittik rahim ağzım sıfırlanmış yine yatış verilecek galiba
Bsrkcn Benim de sizin gibi aynıydı 33. Haftadayım. Doktor kısalık için ne iyi ne kötü dedi iki hafta önce. Dikkat et iş yapma yorma kendini spor yapma dedi. Ama iki hafta sonra normal doğum için egzersizlere başlayabilirsin demişti