duyguu11 1 ay boyunca sokakta bulduğum yaralı kedinin tedavisini üstlendim evimde kaldı bu süreçte yalnız kalmasın sıkılmasın diye bir arkadaşını daha aldım eve tuvaletlerini ben temizledim eldiven takarak eğer dikkat edilirse hiç bir sorun olmaz önemli olan kendi kişisel temizliğinize önem vermek sadece kedilerde değil kirli sular, iyi pişmemiş etler de, iyi yıkanmamış sebzelerde ve bir çok yerde bu mevcut malesef ki. Annem de 3 tane kedi var devamlı ordayım artı olarak kedi köpek güvercin tüm hayvanları beslemeye çıkıyorum sabah akşam yani baya iç içeyim ben.Eğer içiniz rahat etmiyorsa bence gitmeyin ama çay içmeye gitmekten de herhangi bir sorun olmaz diye düşünüyorum tabiki de önemli olan sizin kararınız.