Baby_ygt 31 haftalık hamileyim grip oldum burnum akıyo hapşırık felan kötü oldum ateş çıkmadığı için gitmedim hastaneye evde ilaçsız nasıl atlatabilirim bebeğim hareketleride azaldı griple alakası olabilirmi acaba 🤔
Nakskdkdkd Baby_ygt Bende 33+2 haftalik hamileyim ve ayni durumdayim ihlamur salep iciyorum c vitamini yiyorum bugun tavuk corbasi yaptim insallah iyilesiriz
Baby_ygt Nakskdkdkd inşallah bakalım normaldede bünyesi zayıf biriydim ilaçla zor toparlıyordum şimdi ilaçsız daha zor geliyo parol içiyorum burun fısfısı felan inşallah iğleşiriz
ozde0636 Bende bi haftadır öyleydim yeni yeni toparlıyorum boğaz ağrısı burun akıntısı öksürük halsizlik mevcuttu ateş bende de yoktu ama düşük miktarda enfeksiyonum çıktı antibiyotik başladılar bol su tüketin çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum