Yarın 30haftalik oluyoruz ama geceden beri ağrı var rahimde bu sabahta kalktığımda baskı baya var vajina doğru elledigimde sertlik var
Normalde bebeğim göbek üstündeydi şuan sağ sol tarafım hepsi boş göbek altına düşmüş vajina doğru aşagiya doğru ellekdikce sertlik geliyor
Normal mi bu
Geçen hafta kotrolde herşey yerindeydi pozisyonunu almiş doktor demişti ama bugün baya aşagida elldigimde yürürken baskı ağrı oluyor