Kızlar ikili üçlü tarama mı yaptırdınız, yoksa özelde fetal DNA mı yaptırdınız. Ben fetal DNA istiyorum kendim araştırıp bi güvenilir bi firma buldum (adı intergen ) .Ama doktorum illa Amerika’ya gönderen firmalara yaptır diyor neden anlamadım.. Hangisi daha mantıklı? Bilgisi olan varsa çok sevinirim ☺️