deletedmom947 ilk gebeliğinde dr rahmin geride suyunda azalmış sezaryene alcam dedi kabul etmedim onun için kağıt imzaladım suni sancı taktılar 5 gibi akşam 21:45 de normal Doğum yaptım ama risklisiydi şimdi olsa sezaryen olurdum baya zor oldu bastırdılar karnıma dikişimde çoktu
2 . Gebeliğimde son haftada kontrole gittiğimde ise dr ilk doğumundan kalan yırtık var dedi kanamanı durduramayabilirim normal istersen dedi sezeryan ı kabul ettim onun için dr ne derse dinleyin bence