Tugce_34 Kızlar beklenen adetime 4 gün var predictör erken gebelik tedtinde hafif silik çizgi çıktı ilk 3-4 dk içerisinde sizce gebelik var mı yanılma payı olur mu ??
Masalceylan Tugce_34 var cnm bu teste yanılma pek yok gibi kan verip netleştir hayırlı olsun şimdiden
Eda42_ Tugce_34 Hayırlı olsun var gibi görünüyor benim tavsiyem kan verseniz düşük çıkar bu defa da iki güne bir vermeniz lazım artış var mı diye yarın yine gebelik testi yapın koyulaşma olduğu zaman kan verin inşallah sağlıklı gebelik olur
Tugce_34 Burda çıktıysa kan da kesin çıkar değil mi adetime daha var ya erkenden kan vermek istemedim cuma günü versem diye düşünmüştüm kızlar
Tugce_34 Eda42_ teşekkür ederim söylediğiniz mantıklı aslında da koyulaşma var mı diye anlamak için aynı testten almak lazım bu testte çok pahalı ya
Eda42_ Tugce_34 Yok farklı test de olur artimed diye test olmasında yalancı gebelik çıkarıyormus adetinize yakın yada bir gün geçince kaset testte de çıkar inşallah