5 aralık regl bitiş. 7-12-15 aralıkta korunmasız ilişkim oldu. 8 aralık gibi yumurta akı akıntım başladı 16 aralıkta ovülasyon testinde çift koyu çizgi çıktı. çift çizgi çıktıktan sonra akıntım bitti. ama dünden beri yeniden akıntım başladı, popoma doğru belimde ağrı oluyor ve akşamları hafif baş ağrım oluyor ve kasıklarımda hafif kramplar var böyle sızı gibi. sizce gebelik olmuş mudur? ne zaman test yapmalıyım. benim döngüm çok uzun 42 gün sürüyor. bir sonraki adetim tahminen 10 ocak’ta olacak o zamana kadar beklemek çok uzun