Günaydın kızlar bugün 18+3 olduk bebeğimizin cinsiyeti erkek hareketlerini neredeyse uzun zamandır hissediyorum ama öyle hafif bı şekilde bı kaç gündür de net ben burdayım diyor yani harektlenince ama hep aşağıda hissediyorum iki kızım var kizlarimda karnımın her yerinde hissediyordum hareketlerini bu tek aşağıda normal mi szce