Mmehtappp her doktorun muayene sistemi farklıdır ben gebeliğimin ilk 3 ayında 2 haftada bir gittim doktorum o şekilde çağırıyordu sonrada 13.hafta itibariyle ayda bire döndü şuan 32 haftalığım hala ayda bir çağırıyor en son 30da gittim 34te gidecem kontrole 34 itibariyle 2 haftaya düşer diye düşünüyorum