Minnakpopus uyarınız için çok teşekkür ederim bir kaç kere youmlaştık sizinle hep kibarca uyarıyorsunuz bu platformda insanlıktan nasibini almış birini görmek çok güzel ❤️
Ama bu toplumumuzda genel olarak bilinen bir yanlış çünkü sarımsak kan basıncını düşürmez dengeler. Toplumumuzda çoğunlukla yüksek tansiyonlu bireyler olduğu için genelde düşürüyor deniliyor ama yüksek tansiyonu düşürür, düşüğü yükseltir dengeler yani. Ben zaten tansiyonu 8 4 , 9 5 falan çıkan birisiyim sarımsak tüketsemde böyle tüketmesemde maalesef hep gözlerim karara karara dolaşıyorum 😃