Ozlemcy Kızlar merhabalar 11+6 haftalık hamileyim ve grip oldum baş agrısı yorgunluk burun akıntısı hapşırmak belirtilerim bunlar bebeğe bir zararı varmıı🥰
Sren1289 Ozlemcy ben de grip oldum canim. Doktorum simdilik ilac alma ama cok ihtiyacin olursa parol alabilirsin dedi sen mutlaka doktoruna danış o daha iyi bir tedavi sureci başlatır cok gecmis olsun
2bebek-41 Ozlemcy 20 gündür gripliyim.geciyor gibi oluyor yeniden burnum tıkanıyor başım ağrıyor bende tükendim artık
e_blue_sky_a Ozlemcy artık grip olmuşsun bebeğe zararı olur mu diye düşünerek stres yapma bebekler stresi sevmezler. Sürekli yatarsan ılık sıcak şeyler içersen hemen düzelir. Dinlenmek, yatmak iyi gelir.
Ozlemcy Bende bugün 12 hafta oldum daha hareket hissetmiyrm cumartesi kontrolum var bişey olmamştır değilmi
Baby_ygt Ozlemcy korkma birsey olmaz Allahın izni ile oğlumda 2 defa kovit oldum hastanelerde yattım sağ saglim doğdu oğlum Rabbim korur inşallah